Strony internetowe Lasów Państwowych używają plików cookies. Dzięki nim możemy dostosowywać nasze serwisy do preferencji użytkowników oraz zbierać anonimowe dane do celów statystycznych. Jeżeli nie zgadzasz się na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies, musisz zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.

Zamknij

REGULAMIN

SKLEPU INTERNETOWEGO

MOTOR SERWIS Pietraszek

Informacje wstępne

1. Korzystanie ze sklepu internetowego MOTOR SERWIS Pietraszek oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

2. Właścicielem sklepu internetowego MOTOR SERWIS Pietraszek jest firma P.P.H.U. MOTOR SERWIS Jarosław PIETRASZEK z siedzibą w Lasach przy ul. Wrzosowej 30, 23-200 Kraśnik, o numerze NIP: 715-100-87-53, REGON: 430 606 876, wpisana do Ewidencji Działalności Gospodarczej, prowadzonej przez Wójta Gminy Kraśnik, pod numerem: xxxxx - zwana dalej Sprzedawcą.

3. Sklep internetowy dostępny jest z domeny www.motorserwis.pl

4. Ceny towarów znajdujących się w sklepie, jeśli nie jest to inaczej, wyraźnie oznaczone, wyrażone są w złotych polskich.

5. Obsługa sklepu internetowego MOTOR SERWIS Pietraszek  dokłada wszelkich starań aby dostępne produkty zawsze sprzedawane były w atrakcyjnych cenach.

Ochrona danych

1. Przekazywane nam dane osobowe, są przetwarzane wyłącznie przez firmę P.P.H.U. MOTOR SERWIS Jarosław PIETRASZEK. Powierzone nam dane osobowe są wykorzystywane wyłącznie w celach sprzedażowych i marketingowych, a w szczególności:

- realizacji zamówień,

- informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach.

2. Dane osobowe nie są udostępniane żadnym innym podmiotom.

3. Powierzone nam przez Państwo dane osobowe są przechowywane przy zachowaniu zasad oraz zabezpieczeń zgodnych z wymaganiami określonymi w obowiązujących przepisach prawa:

·  Ustawie z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926, z późn. zm.)

·  Ustawie z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z poźn. zm.)

·  Rozporządzeniu z dnia 29.0.04 r. Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz.1024).

4. Używamy plików cookies do analizowania statystyki ruchu użytkowników. Możemy też je umieścić w celu monitorowania przepływu internautów między sklepem, a współpracującymi z nami serwisami. Wyłączenie przez użytkownika w swojej przeglądarce obsługi cookies nie spowoduje żadnych utrudnień w korzystaniu z tego sklepu.

Zamówienia

1. Zamówienia można składać w wybrany sposób:

·  sklep internetowy - dodając wybrany towar do koszyka i wypełniając kolejne formularze z niezbędnymi danymi.

·  przez e-mail - turbo@motorserwis.pl

2. Kupujący zobowiązany jest do podania w zamówieniu następujących danych:

·  Imię

·  Nazwisko

·  Adres płatnika oraz adres wysyłki

·  Numer telefonu stacjonarnego (opcjonalnie)

·  Numer telefonu komórkowego

·  Adres e-mail

Adres e-mail służy między innymi do informowania o aktualnym statusie zamówienia, bez podanego adresu e-mail zamówienie nie zostanie przyjęte do systemu.

Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. Zamówienia złożone w soboty, niedziele oraz święta będą rozpatrywane w najbliższym dniu roboczym.

Zamówione towary wysyłane są maksymalnie do 3 dni roboczych po otrzymaniu zapłaty. Jeśli formą zapłaty jest "za pobraniem" zamówienie wysyłane jest do 3 dni roboczych po otrzymaniu zamówienia. W szczególnych przypadkach czas realizacji zamówienia może się przedłużyć, o czym osoba składająca zamówienie zostanie niezwłocznie powiadomiona.

Ceny towarów obowiązują z dnia złożenia zamówienia i mają one charakter wiążący.

W przypadku braku towaru w magazynie, osoba składająca zamówienie zostanie niezwłocznie powiadomiona o związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.

Informacje znajdujące się na metce każdego zakupionego w naszym sklepie wyrobu nie zawierają pełnego zakresu montowalności. Kompletna lista samochodów, w których można zastosować dany produkt jest dostępna na stronie producenta oraz na naszej platformie internetowej. Wcześniej wspomnianą specyfikację możemy również wysłać na specjalne życzenie klienta.

W przypadku turbosprężarek regenerowanych zasadą jest sprzedaż na wymianę za starą, niesprawną turbinę. Dostępne w sklepie regenerowane turbiny możemy wysłać przed otrzymaniem od Państwa turbosprężarki do regeneracji. Do ceny turbosprężarki doliczana jest wtedy dodatkowa opłata zwrotna (kaucja) za zwrot części starej, tzw. "złomu". Jest ona zwracana po odesłaniu starej turbiny, chyba, że w trakcie weryfikacji "złomu" pod kątem przydatności do regeneracji stwierdzone zostaną uszkodzenia dyskwalifikujące zwrot kaucji (zdemontowane elementy, pęknięta obudowa, uszkodzenia mechaniczne elementów, silna korozja).

Firma P.P.H.U. MOTOR SERWIS Jarosław PIETRASZEK zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości.

Ciągła zmienność stanów magazynowych oraz bieżąca realizacja zamówień sprawia, że odpowiadanie na indywidualne zapytania o dostępność produktów jest utrudnione. Informacja ta często ulega zmianie, w tym celu prosimy o kontakt z naszym konsultantem.

Najlepszym sposobem na sprawdzenie dostępności tłumików, katalizatorów oraz elementów montażowych jest złożenie zamówienia w naszym sklepie.

W ciągu 1 dnia roboczego od momentu złożenia zamówienia, otrzymacie Państwo informację na temat dostępności zamówionego towaru i terminu realizacji zamówienia, aby informacja została przekazana prawidłowo prosimy o sprawdzenie adresu e-mail.

Cennik umieszczony w sklepie internetowym MOTOR SERWIS Pietraszek nie jest ofertą handlową w rozumieniu prawa, a jedynie odzwierciedleniem oferty producenta na dany sezon, dlatego też nie gwarantujemy Państwu pełnej dostępności produktów zawartych w cenniku.

Wysyłka

Zamówione towary dostarczane są do klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej. Zakupione towary dostarczane są pod adres wskazany w formularzu zamówień.

Należność za zamówiony towar osoba składająca zamówienie reguluje wybraną formą płatności.

Firma kurierska dostarcza przesyłki w godzinach 9 - 17.

Nie możemy określić, ani zagwarantować dokładnej godziny doręczenia przesyłki.

Podczas składania zamówienia, uwagi dostarczone wraz z formularzem, dotyczące godzin dostawy będą traktowane jako dodatkowa usługa która jest odpłatna według aktualnego cennika firmy kurierskiej.

Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 25 maja 2005 roku w sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, zaliczkowego zwrotu podatku, wystawiania faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług, do których nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług ( Dz.U. Nr95, poz. 298 ) oraz art. 106 ustawy o podatku od towarów i usług dowód zakupu będzie udostępniony do wydruku lub wysłany pocztą w ciągu siedmiu dni od dnia odbioru przesyłki.

Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 14 lipca 2005 roku w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur ( Dz. U. Nr 133, poz. 1119 ) faktura VAT nie wymaga podpisu.

Dowód zakupu - faktura VAT jest udostępniany do wydruku w załączniku, który jest umieszczony w wysyłanym e-mailu lub - na indywidualną prośbę Kupującego - wysyłany jest pocztą.

Dowód zakupu - paragon jest udostępniany do wydruku w załączniku, który jest umieszczony w wysyłanym e-mailu, lub - na indywidualną prośbę Kupującego - wysyłany jest pocztą.

DOSTĘPNE FORMY PŁATNOŚCI:

Płatność za pobraniem.

Zapłata za towar uiszczana jest gotówką pracownikowi firmy kurierskiej przy odbiorze przesyłki.

Przedpłata - przelew.

Przedpłata na rachunek bankowy. Wysyłka zamówionego towaru następuje po zaksięgowaniu całej kwoty na koncie. 

Numer konta wysyłany jest na e-mail po złożeniu zamówienia. Widoczny jest również w sekcji Kontakt.
W polu "tytułem" należy wpisać numer zamówienia.

Koszt dostarczenia zamówionego towaru jest zależny od wybranej formy dostawy oraz ilości zamówionych towarów. 

UWAGA! ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ WYSYŁKI TOWARU ZA GRANICĘ.

Przy wyborze tej formy dostawy prosimy o bezpośredni (mailowy lub telefoniczny) kontakt z obsługą sklepu w celu wyliczenia poprawnej kwoty zakupu i dostawy.

Zamówienie realizujemy do 24h od momentu jego złożenia

Zamawiane towary są należycie zapakowane, zabezpieczone i oznakowane.

Po uiszczeniu opłaty klient ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności dostarczyciela w celu sprawdzenia czy nie nastąpiło uszkodzenie towaru w trakcie dostawy. W przypadku stwierdzenia, iż otrzymany towar posiada braki, albo też został mechanicznie uszkodzony, prosimy zażądać od kuriera spisania protokołu szkodowego i pozostawienia Państwu jego kopii (ważne, żeby nastąpiło to w dniu dostawy), oraz o niezwłoczne poinformowanie Działu Obsługi Klienta MOTOR SERWIS Pietraszek w celu jak najszybszego rozwiązania problemu.

UWAGA! Przyjęcie przez Kupującego przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia mechanicznego. Jeżeli Kupujący nie wypełni wspólnie z przewoźnikiem protokołu szkodowego na tą okoliczność w momencie odbioru przesyłki droga reklamacji zostanie zamknięta.

W przypadku trudności ze sprawdzeniem towaru lub odmowy spisania protokołu szkodowego przez kuriera, prosimy o spisanie danych osobowych pracownika firmy przewozowej – imienia, nazwiska oraz nr telefonu – i niezwłoczne przekazanie tej informacji konsultantowi prowadzącemu zamówienie.

Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru w trybie art. 7 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów [...] (Dz.U.00.22.271 z dnia 31 marca 2000 r.):

·   Kupujący będący konsumentem w rozumieniu Kodeksu Cywilnego może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny i dokonać zwrotu w ciągu 10 dni od daty odebrania towaru

·   Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym - w szczególności nie może być uszkodzony, rozpakowany (jeżeli posiada oryginalne opakowanie), używany lub niekompletny.

·   Towar należy odesłać na adres naszej siedziby wskazany we Wstępie do Regulaminu.

·   Koszty opakowania i wysyłki zwrotnej ponosi konsument. Nie przyjmujemy paczek płatnych za pobraniem pocztowym.

·   Do zwracanego towaru należy dołączyć fakturę oraz oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

·   Gwarantujemy zwrot pieniędzy w terminie 7 dni od otrzymania zwrotu w wysokości pełnej ceny towaru wraz z kosztami transportu. Zwrotu dokonujemy w formie przelewu bankowego lub przekazu pocztowego na adres lub konto uzgodnione z konsumentem.

·   Na podstawie art. 10, pkt. 3, ust. 4 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów [...] (Dz.U.00.22.271 z dnia 31 marca 2000 r.) nie przyjmujemy zwrotów towarów o właściwościach określonych przez Kupującego w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą.

·   Zwrotowi nie podlegają części sprowadzane na indywidualne zamówienie.

Zwrot lub wymiana towaru

Jeżeli dostarczony towar był zgodny ze złożonym przez Państwa zamówieniem, a mimo to chcą Państwo z niego zrezygnować z jakichkolwiek względów, istnieje możliwość odesłania elementów układu wydechowego(pod warunkiem, że nie były one montowane) w ciągu 10 dni roboczych od daty odbioru, na własny koszt.

Adres do odsyłania towaru:

P.P.H.U. MOTOR SERWIS Jarosław PIETRASZEK

Lasy, ul. Wrzosowa 30

23-200 Kraśnik.

Zastrzegamy, że w przypadku wynikłej z Państwa strony pomyłki przy wyborze właściwego towaru, jego wymiana lub zwrot środków pieniężnych mogą potrwać do 7 dni roboczych.

Jeśli dostarczony Państwu towar nie był zgodny z zamówieniem, prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas o tym fakcie. Tak szybko, jak to możliwe wymienimy towar na inny, na swój koszt (pod warunkiem, że nie nosił on śladów użytkowania).

Wymiana towaru zostanie dokonana zgodnie z dostępnością produktu w naszym sklepie.

W przypadku braku dostępności towaru na wymianę firma Tom 2 zastrzega sobie możliwość zwrotu środków pieniężnych za zakupione części układu wydechowego.

UWAGA! ZWROTU LUB WYMIANY TOWARU (BEZ WZGLĘDU NA PRZYCZYNY) MOŻNA DOKONAĆ TYLKO POD WARUNKIEM, ŻE NIE BYŁ ON UŻYWANY. ZWRACANY TOWAR MUSI BYĆ ODPOWIEDNIO ZAPAKOWANY, TAK ABY NIE ULEGŁ USZKODZENIU W CZASIE TRANSPORTU. ZA WŁAŚCIWE WYSŁANIE TOWARU ODPOWIEDZIALNY JEST NADAWCA.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Pomimo dołożenia wszelkich starań, aby publikowane na witrynie informacje były aktualne, nie gwarantujemy, że nie zawierają one uchybień lub błędów, które nie mogą być jednak podstawą do roszczeń. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, przed podjęciem decyzji prosimy o kontakt ze sprzedawcą.

Wszelkie uwagi do funkcjonowania sklepu internetowego MOTOR SERWIS Pietraszek prosimy zgłaszać firmie P.P.H.U. MOTOR SERWIS Jarosław PIETRASZEK.

 

Ładowanie...